Социалната кампания на бензиностанции ЕКО „Обади се, като стигнеш” с ново лого

Социалната кампания на бензиностанции ЕКО „Обади се, като стигнеш” с ново лого

- 10/06/2014



 

 

Читателите на vesti.bg и sinoptik.bg помогнаха в избора на новото лого на социалната кампания „Обади се, като стигнеш”.

Осем години след нейния старт, организаторите й от бензиностанции ЕКО се допитаха до публиката, като предложиха три варианта за избор на лого. След изключително оспорвано гласуване и много близки резултати между двете нови предложения, вътрешна комисия от служители на ЕКО избраха проекта победител (на снимката).

Ежегодно „Обади се, като стигнеш” има поредица от активности, включително и практически обучения за безопасността на участниците в движението. Нейни посланици са най-успешният български мотоциклетист Мартин Чой и многократният шампион на България в планинските и пистовите шампионати Илия Царски.

В играта за избор на ново лого се регистрираха 7932 души, като късметлиите, които спечелиха наградите вече са обявени. (линк към старата статия)

Бензиностанции ЕКО благодарят на всички, които се включиха в избора на новото лого на „Обади се, като стигнеш”.

Назад