История на кампанията

История на кампанията



 

„Обади се, като стигнеш!” е дългосрочна програма за корпоративна социална отговорност на бензиностанции ЕКО. Тя насърчава разумното и толерантно поведение на пътя. Кампанията набляга на личната отговорност на всеки шофьор.

Дългосрочна цел на “Обади се, като стигнеш!” е промяната на отношението към шофирането и насърчаване на всички участници в движението да бъдат отговорни към себе си и околните на пътя.

Кампанията, стартира през м. Август 2006 г. и се развива като дългосрочна платформа, с различни приоритети за всяка следваща година. Те се определят и са съобразени със спецификите на Българското общество и са в съответствие с най-добрите европейски и световни тенденции в областта на безопасността на пътя. Така през 2007г. основен приоритет в осъществяване на кампанията „Обади се, като стигнеш!” са младите шофьори и децата, който е включен и в активностите на ООН с организирането на Първата глобална седмица за безопасно шофиране (19-23 април 2007г.).

От април 2007г. Еко България е и една от компаниите подписали Европейската харта за пътна безопасност, като по този начин още веднъж затвърждава ангажимента си да развива дългосрочната програма „Обади се, като стигнеш!” През 2008 г. кампанията отправи послание за разумно поведение на пътя към младите шофьори.

През 2009 г. кампанията се обръща към децата и техните родители с иновативни за България проекти за безопасност на пътя.

 

Партньори на кампанията са:


За нуждите на кампанията беше разработено специално лого.

 

 

На гърба на касовите бележки, които получават всички клиенти на бензиностанции ЕКО,  са изобразени логата на бензиностанции ЕКО и  на кампанията.

 

 

 

Посланието на кампанията „Обади се, като стигнеш!” беше записано от посланиците.

 

 Бяха произведени и разпространи 500 000 стикера със символа на „Обади се, като стигнеш!”
200 000 броя от „Пътеводител на разумния шофьор” (практически наръчник с полезни съвети за разумно шофиране, изготвени от посланиците на кампанията) бяха публикувани и разпространени в бензиностанции ЕКО, медийните партньори и системата на КАТ.

 

 

 

 

 

Официална визия на кампанията „Обади се, като стигнеш!”

 


































Мариана Попова – посланик на кампанията
, записа специална песен, посветена на „Обади се, като стигнеш!”. Песента „Sometimes” комуникира основните послания на инициативата.

 









Назад