Над 200 пилоти от 15 държави и общо 52 000 обиколки маркираха „ЕКО 24 часа на България“
За трета година ЕКО България подкрепи единственото по рода си отборно картинг състезание за издръжливост „ЕKO 24 часа на България“. Състезанието приключи с удивителни резултати и незабравими пистови моменти, създадени от 34 отбора с над 200 пилоти от целия свят. За едно денонощие на картинг пистата в град Хасково, те постигнаха общо 52 000 обиколки и точно 1 440 минути постоянно каране, изпълнено с висок адреналин и хъс за победа.
В категория PRO, първи пресякоха финалната права френският отбор на „MRK Pro” с 1 584 обиколки и изминати 1 671 километра, следвани от белгийския отбор „Kart Events.BE”. На трето място се класира българският отбор „GLS Racing Team”. В категория GOLD първи се класира белгийският отбор „Jakpom”, а на второ място швейцарците от „Eiriz Racing”.
Голямата изненада на „Малкия Льо Ман“ беше „Отборът на звездите“, който завърши на почетната трета позиция в категория GOLD. В звездния екип се включиха спортни легенди на България като автомобилния състезател, печелил 24-часа на Нюрбургринг – Павел Лефтеров, рали пилотът и европейски шампион – Крум Дончев, световният шампион в Супер Ендуро сериите – Теодор Кабакчиев и ултрамаратонецът – Красимир Георгиев. Заедно с тях караха актьорът Асен Блатечки, кулинарят и ТВ водещ Лео Бианки, бийтбокс изпълнителят Александър Деянов – Скилър и певецът Рафи Бохосян. Макар и разнороден, отборът показа изключителна солидарност и завидни картинг умения, които доведоха до престижното им класиране.
Стартът на състезанието на пистата в град Хасково бе даден на 10 октомври, 2020 г. точно в 13:00ч., а финалната линия бе пресечена на следващия ден по същото време. Освен сериозното предизвикателство за доказване на издръжливост, липсата на сън и силната преумора, отборите се изправиха и пред още едно препятствие - обръщането на посоката на движение на пистата, 12 часа след старта на надпреварата, което бе маркирано със зрелищна заря.
Докато участниците се бориха за най-престижната позиция, публиката участва в забавни игри с награди, организирани от ЕКО България - генерален спонсор на събитието. Компанията се включи в битката за издръжливост и чрез отбора си „Еко Рейсинг Тийм“, съставен от представители на медиите, служители на ЕКО България и победителите от специална онлайн игра.
Организаторите, състезателите и гостите на събитието се включиха и в благотворителната кампания за набиране на средства необходими за спешното лечение на едногодишната Йоана от град Хасково. В подкрепа на малката Йоана, те предоставиха част от таксите събрани за участие в състезанието, както и лични средства.